Feyza1607 bana detaylı ultrasonda yarık dudak yok dedi dudaklarda sıkıntı yok dedi diğer organları da iyi dedi mide olarak ayriyeten söylemedi ama tek sadece böbrekte genişleme var oda erkek çocuklarında sık görülür doğumdan sonra kendiliğinden geçer dedi suyum fazla olması sonradan çıktı ortaya yada doktor sonradan fark etti bilmiyorum ama İstanbul’da değilim mardindeyim burda da perinatoloji doktoru yok malesef Diyarbakır’da var