Ben 15 bın yaptırmıstım gecen sene mart ayında ama sımdı cok sukur ıykı dıyorum o cektıgım bes gun agrıyı unuttum gıttı gozluksuz hayat mukemmel bırsey ozellıkle ılk hamılelıgımde lens kullanamıyordum kuruluk oluyordu ama suan ıykı dıyorum sonu super😀