Melisa_Koc08 İlk gebeliğim sezeryan dogumdu şimdi 2.gebeliğimde 35 haftadayım az evvel iç çamasırım çok ıslandı pantolıma falan geçmişti suyun gelmesi yavaş yavaş mı oluyor yoksa daha fazla mı su geliyor beni bilgilendirir misiniz
Sinemarya58 Melisa_Koc08 benim akşam 6 7 gibi azar azar suyum gelmeye başlamıştı ki onu istesenizde durduramıyorsunuz idrar gibi asla olmuyor gece 12 de duş almak için ayağa kalktığım zaman da çeşmeden boşalır gibi suyum boşaldı direk eşyalarımızı alıp gittik hastaneye zerre sancım yoktu bu arada sabah 06.00 da dünyaya geldi kızım ve 36 haftamda doğdu
Melike3406 Suyun gelmiş canım hayırlı olsun , enfeksiyon riskine karşı doktora gitmen gerekiyor benimde aynısı oldu ilk gebeliğimde böyle oluyor su gelmesi