Merhabalar sağlık ocağında alınan kanlarda kan ve şekerimin düşük olduğunu söyledi doktor bol bol tatlı tüket dedi elimden geleni yapıyorum ama yok yükselmiyor bebeğe zararı yokmuş ama anne için zararlı dedi varmı aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar ne yapmam gerek