Merhaba,
Bebişkom Nisan ayının ilk haftası doğacak inşallah🥰
0-3 olarak hangi kıyafetlerden kaçar adet almalıyız?
Beden olarak Yenidoğan almaya gerek var mı? Ben genel olarak 0-3 aldım fakat yeterli olup olmadığını kontrol etmek istiyorum
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim🥰