Cananscs 37+2 Akşamdan dir sancim vardı saat 1 buçuk gibi nisanım geldi erkendir die agda yapmamistim saolsun esim az once ağdanı yaptı duş aldım sancılarım sıklasinca hastaneye gidecem bana da bol bol dua edin 2. Doğumum olcak ilki çok zor geçmişti korkmaya başladım
Rabia06 Cananscs Rabbim Bir Sancıda Kurtarsın İnşallah seni Canım Benim saglıcakla gelsin yavrun dogum hikayeni mutlaka paylaş canm benm 2. Dogumum olcak nasipse rabbim kolaylaştırsın inşallah ❤️🤗
Cananscs Rabia06 âmin inş biraz uyumayı deniycem çünkü doğumda yorgum dusecem Rabbim herkese kolay dogumlar nasib etsin
Deletedmom00012 Yaa maşallah erkenden doğuruyorsunuz ben 40 ı geçtim hala bekliyorum. Allah bir avazda kurtarsın inşallah her doğum bir olmaz