Mavispembis1_ Teslimenursevil canım bende az biraz görüyorum ne kadar var regle ve kaç dakikada çıktı
Teslimenursevil Mavispembis1_ hemen çıktı 5 dk bile beklemedim ilaçla oluyorum ben ilacım bitti yarın yada diğer gün olmam şzım
Gunes07 Teslimenursevil bnimde böyleydi şimdiki hamileliğim gözle görüyordum fotoda görünmüyordu şuan13 haftalığım 3 4 gün sonra tekrarla varsa cıkacaktır inş
Deletedmon_98 Teslimenursevil tatlım istersen hiç testle felan uğraşma eğer gözüküyorsa cidden telefonda bazen gözükmüyor benimde öyleydi efektle felan yaptım direk kan vermeye git çıkar zaten
Teslimenursevil Deletedmon_98 şuan boş yere kan vermek istemiyorum o çift çizgiyi bet göreyim öyle her seferinde gidip vardır diye kan verdim hüsran çok kötü oluyorum
umrumdadegil Teslimenursevil en iyisi kan ver hiç uğraşma böyle silik çıkmış zaten varsa kanda kesin çıkar testte görüp acaba acaba der durursun
miniksevdamm Teslimenursevil burda hafif çizgi gördüm. İnşallah vardır hayırlısıyla ama bence git kan ver ilaçla adet oluyorm demişsin en azından bebek varsa önlemini alırsın
Teslimenursevil miniksevdamm kullandığım ilaç zararlı drğil canım bebek varsa tutunmasına yardımcı oluyor yoksa adrt oluyorum