Ben de rüyamda bebegimi doğurduğumu görmüştüm. Beyaz kenarları Pembe kıyafet giydiriyordum. Oradan kız bebek olduğunu anlamıştım. Şimdi kızım olacak Allah in izniyle. Kısaca ben de kız bebek gördüm ve Allah nasip etti.Tabi illa kız bebek görmek kız olacağı anlamina gelmez kendimizı öyle şartlandirmayalim😊 Allah size hayırlısını versin 🌸