Merhaba arkadaşlar bugün 34+4 olduk. Dün mide karın ağrısı yaşadım sırtıma vuruyordu altımda zaten sürekli bebegin her hareketinde baskı oluyor sürekli idrara çıkıyorum iki haftadır böyleyim. Bebeğim 29.haftada baş aşağı dönmüştü. Dün gittiğimde bebek çok fazla asagi gelmiş sürekli yat hiç bir şey yapma dediler progesteron verdiler. Başına gelen ve erken doğum yaşayan var mı