Medinedogru03 benim ikinci gebeliğim de yaşadım makattan kan ilerledi iyice , bende kabız olmuyordum ama hemoroid dediler ondandır dediler fakat , hiç geçmedi kaç tane doktor gezdim , doçent, prof , hepsini gezdim doğumdan sonra takı genel cerraha gittim şikayetimi anlattım karnimda sancı var uyuyamıyorum sürekli lavobaya çıkıyorum diye ama baya ilerlemişti gittigim doktorlarda öyle diyince ilaç verdiler kullandım öğrendim ki kalın bağırsagim da ülseratif kolit varmış tam kolon tutulumu , sizde olacak diye söylemiyorum ama eğer devam ederse bı gastroenteroloji başvurun derim hastalığın başında geçme ihtimali yüksek,fakat ilerleyince öyle bir şans olmuyor maalesef ben hâlâ çekiyorum, hastanede yattığım günler dâhi oluyor eğer kanama devam ederse kesin baktırın