nurrrcan 5 haftalık gebeyim dün ultrasonda muayene olurken doktor keseyi gördü ama içinde bebeği göremedi 2 hafta sonra tekrar kontrol edelim ona göre sağlıklı mı değil mi bakarız dedi böyle bişey yaşayan var mı sonradan ultrasonda gören
Ayseumut nurrrcan 5 haftalıkken kese vardı bebek yoktu 8 haftalıkken kalp atışı duyuldu oyuzden normal yani
MrsAda nurrrcan bende de ilk bebek yoktu iki hafta sonra görmüştük bebeği ama yolk sac kesesi oluşmuştu sizde bişey dedi mi doktor yolk sac var mı
MrsAda nurrrcan hatta alttan muayene bile görünmemişti bebek 7 yada 8. Haftada gördük yanlış hatırlamıyorsam
2cat1baby nurrrcan benimde keseyi gördü önce 7.-8. haftaydı sanırsam yalan olmasın o zaman kalbini duyduk
nurrrcan Ay amin inşallah Allah razı olsun dünden beri düşünüp duruyordum iyi geldi teşekkür ederim 🤍
Bsraakgll0 Ayseumut banada 7 haftada görmezsek sağlıksız gebelik diyeceğiz dedi ama belki daha geç duyulacak anlamadım stres yapıyorum
Pinaargunes nurrrcan içini ferah tut canım ben de 5+4 de gittim sadece kese gözüktü 10 gün sonra gel demişti 7+3 de gittim bebis gozuktu kalp atisida allaha sükür duyuldu 🙏💖
TurgutElif Iki geebeligim de benimde görülmedi iki hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi gittim dinledim ben de ilk başta boş gebelik sandım
nurrrcan Teşekkür ederim kizlar çok sağolun daha iyi hissediyorum kendimi böyle sonradan gördük dediğinizde Allah razı olsun inşallah bizde göreceğiz 🤍🙏
nurrrcan Kizlar Allah’a binlerce kez şükürler olsun 6+4 günlük yani dün bebeği de gördük kalp atışını da duyduk çok Şükür Rabbime 🤍
Endam1453 nurrrcan ben de sizinle aynı durumda 5 haftalık görünüyor ama kese var bebek yok haftaya gel eğer bebek yoksa kürtaj yaparız dedi doktor
Gamze96 Endam1453 benimde öyle hatta bugün kürtaj randevum vardı kapidan döndüm 1 2 hafta daha beklemek istedim