aytencelik Haftam bitti ama otururken veya afedersiniz tuvalete girdiğimde bazen de yürürken alt tarafta baskı hissediyorum bebek büyüdüğü içindir diye düşünüyorum benim haftalarımda benim gibi olan var mı acaba 😢