Merhaba hanımlar 🌸
Şeker yüklemesi yaptırdım suyum fazla olduğu için temiz çıktı sonuç
35 haftalığız 1 hafta kadar önce gebelik şekerim olduğunu öğrendim ve insüline başladım
Özele gidiyordum doktor suyumun fazlalık için sınırda olduğunu söylemişti ama sorun olmaz demişti erkek bebek gelişatlı olur dedi yaklaşık 10 gün kadar önden gidiyoruz
Devlette ki sürekli araştırmak istedi evde şeker takibi yaptık ve gebelik şekeri olduğuna karar verdi
Aranızda bu durumu yaşayan veya bilen var mı acaba normal doğum olabilir mi şeker olduğu zaman veya bebeğe bir zararı olur mu şeker geçme gibi bir durum söz konusu mu
Doktorum geçmez diye söyledi ama ben endişeleniyorum..