izelzengin Merhaba sevgili hamişler 13. Haftaya girdim ve birkaç gündür inanılmaz bi baş ağrısı çekiyorum ne denesem olmadı sizde de var mı baş ağrısı yaşayan tansiyon düşüklüğü de var önerilerinize açığım
ahsenelaa inanırmısınız 3 ay cektim parol falanda fayda etmedi 3. aydan sonra hafifledi hala gecmis degil