Deletedmom_116 Kızlar kızlar bakın hele sonucumu buldum gördüm Yarabbi Şükür 😂😂 1.20 diyor 5 üstü gebelik ama böyle olması Normalmi aklım karıştı yokmu varmi😂🤔🤔nette şüpheli yaziyo
Egemoms1303 Deletedmom_116 ben önce şüpheyle test yaptırmıştım. 1.20 negatif yazıyordu o zaman ama negatif yazmayinca sende bilemedim 🤭
birmucize1 Deletedmom_116 o kadar heycan yaptik burda 😏 saglik olsun istemiyordun zaten gonlune gore oldu sanirsam
senacnblt06_ Deletedmom_116 bence bir hafta sonra falanntekrar kan verin çünkü ben ilk kan verdiğimde 3 tü değerim önemsemedim 9 gün sonra belirtim oldu kan verdim 17 çıktı
Kullanici61 Deletedmom_116 Adetinin yakin oldugu anlamina geliyor daha cok 1.20 cok gordum ama hic gebe kalmadim ne zaman 14 gordum ozmn gebe oldugumu ogrendim