Vesile16 Merhaba arkadaşlar idrarda enfeksiyon çıktı lökosit 9 çıktı doktor bana monurol yazdı ama internete bakınca hamililekte kullanılmaz diye yazıyor bende korktum içmedim acaba aynı şey yaşayan var mi !?
gncnzl Vesile16 ben üç kutu kullandım hatta daha dün tekrardan yazdılar :) hiçbir sıkıntı da yaşamadık :)
tatlibebegim_ Vesile16 benimde çok ciddi enfeksiyon çıkmadı doktor yazdı yarın kullanmaya başlıycam ama gece yatarken bi tane iç dedi her gün mü kullanıcam acaba
Vesile16 gncnzl nasıl içiyorsunuz benim doktorum iki yazdı ama nasıl kulanacam söylemedi yatmadan söyledi sadece Ama mesala bügünki bi saşe alacam erteai gün bi tane daha mi alacam yoksa bi hafta falan mi bekleyeceğim?
gncnzl Vesile16 ben iki gün peşpeşe kullanmıştım. İki gece yatarken içmiştim. Ara falan vermedim yani.
Vesile16 tatlibebegim_ benim doktorum iki yazdı dün yatmadan önce bi tane içtim bi bardak suyla Ama ikinci bilemedim bügün bi daha mi içicem yoksa hemen içilmez mi bilemedim 🤷♀️
tatlibebegim_ Vesile16 sabah akşam mı yoksa günde sadece gece yatarken mi bilemedim okuduğum yorumlardan bi kaç günde bi içiliyomuş sanırım
Vesile16 tatlibebegim_ yani dokturum yatmadan önce iç dedi Ama iki kotu verdi ikici kotu bi hafta sonra mi içicem yoksa bügün mü kafam karıştı 🤔
Vesile16 tatlibebegim_ ben dün bi kotu içtim gece yatmadan önce yani sizin doktorunuz bi kotu verdiyse bi gün için sadece yani bi kere sadece ben böyle anladım ama bilemeden
Liv3652 tatlibebegim_ ben genel de sadece bir kez kullanmıştım hep tekrar içilmesi için 10 gün geçmesi gerekiyor diye biliyorum ama yanlış da olabilir tekrar doktor ya da aldığınız eczaneye sorun bence
gncnzl Vesile16 sistem ödemediği için öyle demiş. Eczane tanıdıksa borç alıp 10 gün sonra siz sağlık ocağında yazdırıp ödeyebilirsiniz ben öyle yapmıştım.