Glcn12 Merhaba hanımlar sabah kontrole gelmiştir 40+2 olduk doktorum artık yatış yapmam gerek dedi sancılar da çıkmaya başlayınca yatırdı bi fitil gibi bişey verdiler sancılar sıklaştırsın diye bana dua eder misiniz
Kbryldz08 Glcn12 sağlıkla gelsin bebeğin sende ennn hafif sancılar ağrılar ile doğurursun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Glcn12 Doğum yaptım ben 20:48 de 4 cm açıklıkla doğumhaneye alındım 21:18 de bebeğim kucağımdaydı kesi atmadılar ama bebeğim patlatı dikişim var biraz karın ağrısı da şiddetli var