Kızlar planlı doğumumuz yarındı ama bugün kasılmam çıktı nst de ve bebek nabzında da hoca stres var gibi ha bugün ha yarın bugün alalım dedi. Saat 13.30du 15.00 te hastanede olun dedi. Hemen eve geldik çantamızı aldık çıktık, oğlum kreşte onla vedalaşamadım sadece o yüzden biraz üzgünüm. Şu an kuafördeyim şans dileyin banaaa