_Anonimdenim yediklerinin aynısını yiyorum. Haftada bir muhakkak hamsi yiyorum. Her gün meyve muhakkak yiyorum özellikle c vitamini almaya çalısıyorum. Hoşafda cok ise yarıyor, cok sekerli olmadigi müddetce. Tavuk ve et fazla yiyemiyorum ama bolca pirinç tüketiyorum ama sanki o bana kilo aldiriyor cünkü 31 haftada toplam 12 kilo aldım. Peynir süt ve süt ürünleri, kefir her gün iciyorum. Kola tarzı seyler icmiyorum icersem bir yudum. Kahve icmiyorum icersem yine bazen canim cekiyor bir kahve bardagindan 5 6 yudum anca iciyorumdur. Sebze özellikle ıspanak cok yedim. 3 öğünü dikkatlice tüketip+ara öğünlerde nesguik yada kuru meyve kuru yemisle destekliyorum :) inanin kilo alir bebisiniz. Dediğim gibi herkesin bünyesi aynı değil :)