Mrv1234sim Bir sürü antibiyotik verdi doktor içince kusmaya başladım acaba bebdkmi var korkmaya basladim
amayinedeiyiilerledim Mrv1234sim doktorunuz sormadı mı gebelik şüphesi var mı diye.? Tekrar görünseniz ya da b test yapsanız iyi olur
birmucize1 Mrv1234sim kan negatif ciktiysa adete kadar bise olmaz diye dusunuyorum ilaclarin hepsini kullanma istersen veya doktorunla tekrar bi gorus
Mrv1234sim Mira1604 verdim 2 gün önce negatif cikti apandisten şüpheleniyorum tomografi çektiler biset çıkmadı ama bugunde sqglik ocağına ded ya hep ya hiç kuraro dedi eğer varsa ya okur yada olmaz dedi
Mrv1234sim birmucize1 görüştüm olsaydı kanda cikardi 1 haftalık gebelik bile çıkıyor dedi ama benim içimde bir şüphe var
Eyyy0 Mrv1234sim bi haftalık gebelik nasıl kanda çıkıyormuş geç döllenme diyede birsey var canım adett geciktikten sonra benim yavaşça kanda cıkdı hemen öyle belli olmuyor
Mrv1234sim Bugün gene test yaptım reglima 5 gün vardı erken olan negatif cikti ama sabah şiddetli göğüs ağrısı ile uyandim