Suheda anladım canım geçmiş olsun serumdan da korkma bence bende senin gibi endiseliydim 22 yaşındayım ilk defa 1 ay once serum aldim birde bu cumartesi aldim serum da minicik bir sisedeydi korktum korkmadım değil ama sonra alıştım yani o ağrının geçmesi için her şeyi yapardım çünkü öyle böyle değildi gözlerim bulanık görmeye başlamıştı nerdeyse istifra edecektim hamile kalınca yaşamadığım ne varsa yavaş yavaş yaşıyorum daha neler görücez hayırlısı hakkımızda 😀