umutsmom20 Annelerim akşam 7 gibi akşam yemeği yiyip sabah 9 da anca kahvaltı yapıyorum arada çoğu zaman birşey yemiyorum gece 7 den sabaha kadar olan sürede yani bunun bebeğime bir zararı olur mu bilgisi olan var mı?
Edaaa123 umutsmom20 tabiki olur meyve vs tok mu siz sadece kendinize yetemeyecek kadar besleniyorsunuz
OguzMoms umutsmom20 Aralıklı oruç hamilelerde tavsiye edilmiyo malesef açlık surenizde baya uzun ben mümkün değil dayanamam o kadar 2 saatte bir kurulu alarm gibi acikiyorum 🤣 Bence sizde akşam yemeginden sonra 9 gibi ufak bı ara öğün yapabilirsiniz
MinikkCivcivim umutsmom20 ben 2.gebeligimde aralikli oruc olarak deil ama pazrtesi persembe oruclarimi tutmustum suan 3.yr hamileyim yine pazrtesi prsembe oruclarima baslamayi dusunuyorum yine bi doktorunuza danisin isterseniz aralikli orucla ilgili cok bir bilgim yok acikcasi
umutsmom20 Edaaa123 evet ama zaten kilolu hamile kaldım şekerim çıkar çocuğuma zarar veririm diye korkuyorum aslında bilinçli olarak da yemiyor değilim sadece acikmiyirum gün içinde meyvemi hepsini yiyorum 🙂
umutsmom20 Edaaa123 gündüz de yemiyorum gibi yazmışım kusura bakmayın sadece akşam yemeğinden sonra sabaha kadar yemiyorum 😬