15 temmuzdan bende memnun kalmadım bir doktor var ona gıtmıstım ıyı dedıler neresı ıyı anlamadım orda başka bir doktora şans eserı aldım ondan memnun kaldım Nurullah dı adı Alı acarın ogrencısıymıs ama ben oraya gıtmıyorum sehır hastanesine gidiyorum