Arife5757 Ayy canım benim Allah bağışlasınn ne kadar güzel bir duyguuu 🙈😍
Benim Eylül ayında reglim 2 gün gecikince bu testle öğrenmiştim hamile olduğumu daha sonra elimde iki tane de erken gebelik testi vardı onları da yaptım direk çizgi çıkmıştı 3 testte doğru sonuç vermişti yani. Ama ne yazık ki kimyasal oldu çok üzüldüm ağladım ama hayırlısı böyleymiş demek ki diyorum kendime. 🥲 Şuan da korunmuyorum iki buçuk ay oldu ben düşük yapalı çok istiyorum bende o duygu tatmak hissetmek, ister istemez olmadığı için çok stres yapıyorum kendime. Ama artık stres yapmamaya karar verdim artık hep şunu söylüyorum hayırlısı neyse o olsun. Allah kimseyi bu güzel annelik duygusundan mutluluğundan mahrum bırakmasın.. :)
Kusura bakma kuzum biraz uzun oldu. 🤭🩷