Nursumeyye5 ben kullanıyorum iki yıl olacak keşke her boyutu olsa da alsam dediğim bir ürün gerçekten, bende iki boyu var biri orta diğeri büyük her yemeğimi onda yapıyorum hatta ekstra çelik set dahi almadım ben , keşke mini boy da yapsalar , elimden gelse pilavı bile yaparım onda 😂😂 kırmızı eti max 15 dk da pamuk gibi yapıyor sebzeli yemekleri 10 dk da pişiriyor