m-t 36+5 deyim 35 den beri alttan batma bende de çok var sancı gibi sürekli lavobaya çıkma hissi de getiriyo,karın ağrısı yok bebek baş gelis oldugu için ve artık çok baskı yaptığı için olurmuş.Su gelmesi kanama falan olursa gelirsin dedi doktor.Zaten 38 de de planlı sezeryan var.