Herkese teşekkür ederim doktorumla görüştüm son zamanlarda işlem yaptırmazsın dedi ve bende bi kür tarifi buldum bıçak gibi kesti ağrımı sizlerlede paylaşim belki faydalı olur sizler içinde
Bir bardak suya
2 çay kaşığı sumak
10 adet karanfil
Dilimlenmiş çeyrek limon yoksa 1 çay kaşığı limon tuzu
3-5 dakika kaynatın ılıyınca süzün ve gargara yapın
Bunu günde 3-4 kere tekrarlayabilirsiniz ama her defasında yeniden yapın eski karışımı kullanmayın
Bıçak gibi kesti vallahi kaç gündür ne çile çekmişim ya çok şükür gayet iyiyim bir tanede parol içtim baş ağrımda geçince ilk kez bugün rahatça yiyip içebildim