Melekprenses Kimyasal geçiren bayanlar adetiniz kaçıncı gün geldi. Benim 10.gunum hala kanamam olmadı..
annelik_4 Melekprenses adet olacağım gün test yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan vermek için acile gittiğimde orda kanamam başladı ve betam 6.8 çıktı yarın gel tekrar ver dedi 1 gün sonra gittim betam 2.0 olmuştu ve kimyasal gebelik olduğunu söylediler normal regl geçirdim ama sonrasında bir kaç ay düzensiz adet gördüm sonra düzeldi
edaozkyyy Melekprenses hamileliğimi öğrendikten 4-5 gün sonra kanamam başladı ilk kan verdiğimde 40 çıktı sonra 24’e ardından 22 oldu kanamam başladığında da 7.8’e düştü
Ylzzzzz Bende 2 hafta önce geçirdim adet tarihinden 1 hafta sonra kanamam oldu , çok üzuldum . Oysa ki çok sevinmiştim hamile olduğuma. Şuanda tekrarlarsa diye korkuyorum 😟