@Deletedmom_116 Daha önce ıspartadaydim gün icinde aksama kadar çıkıyordu doktora gösteremezsem bile kendim e nabizdan bakiyodum. Şimdi urfaya geldim tayin için. Dün sabah 9 da kan verdim 1 gün sonrasi saat 3 den sonra çıkıyormuş sonuçlar E nabizada gece 12 e kadar düşer dediler. Keşke hastaneye gidip verseydim diyorum