EvrimAnac Arkadaşlar bebeğimin kıyafetlerini yıkayacağım kaç derece de yıkadınız ayrıca etiketlerini kestim içtekileride söktünüz mü ?
Misskokulumm EvrimAnac içtekileti de sök canm bebeğin tenine alerji yapmasın 40 derecede yıkayablirsin bebek deterjanıyla
Aygy EvrimAnac 30 derece 800 devirde yıkadım ben. Önce hassasta yıkamıştım sonra gerek görmedim günlük te yarım saat yıkadım yeni oldukları için o kadar fazla saat yıkamaya gerek yok bence
Aygy EvrimAnac içtekileri sökmedim atlette varsa sökebilirsiniz diğerleri çocuğunuzu rahatsız ederse giydirmeden önce sökersiniz sizi zorlamaz o an sökmek
babyasyanil 30 dk 30 derecede 400 devirde yıkadım ilk olarak çünkü zaten pis değil mağza tozu gitsin diye yıkanıyor. Valla bazı etiketlerde kaç ay oldugu yazdıgı için sökmedim atletleri söktüm ensesine gelecek olanları