Hly01 Sevgili anneler 9 gün önce doğum yaptım dikis yerimin üstü sol tarafında bombeli bir sertlik var sağ taraf yumusak ama sol o şekilde böyle birsey yaşayan var mı doktora da henüz gitmedim
Mothertea Hly01 dikişi bitirdiği sıkı dikiş attığı yer olabilir mi benim de öyle olmuştu kesinin bittiği yerdi orayı baya sıkı dikiş atmıştı doktorum
melinda- Hly01 bende de olmuştu normal canım dikişin bir tarafı öyle oluyor.Benim bir süre gerilme hissi ağrı hissi oldu orda sonra geçti
minikmucizeemaak Hly01 Sağa sola falan yatıyorum 12 günlük benim bebeğim de, sol üst taraf dediğiniz gibi kahveremgimsi zaten. Açtıgı yer bazen kalkarken dönerken sızlıyor
Gulbahar47 minikmucizeemaak aynı benimde öyle sol taraf dikiş üstü hafif şiş ve yanıyor biraz benim 5. Günüm hala sadece sırt üstü yatabiliyorum sağa filan dönerken ağrıyor dikişlerim
minikmucizeemaak Gulbahar47 Benimde o aralar öyleydi canım 23 ünde doğum yaptım ben 14. Gün bugün artık ilaç da içmiyorum 3 4 gündür
minikmucizeemaak Gulbahar47 Geçti canım çok şükür 3 4 gündür ilaç bile içmiyorum maşAllah bir şeyim yok sağa sola sırt üstü her türlü yatıyorum ara da ani kalktığımda açıyor o kadar