Nazd1 8+2 oldum bugün ilk defa mide bulantısı kusma yaşadım ve saatlerdir midem kendine gelemiyor gaz bulantı halsizlik ne ararsan var ne yapacağım🤦🏼♀️
Bakar_ilknur Ben 4+5den beri bulantı kusma yaşıyorum şuan da 5+6 dayız koku hassasiyeti var mı sizde de?
Nazd1 Bakar_ilknur koku hassasiyeti ne kelime bazı kokuları duyunca ağlamak istiyorum o derece bir hassasiyet 🤦🏼♀️
Bakar_ilknur Bende öyleyim ne yazık ki burun tıkacı takıyorum, peceteyle burnu kapatmayı öneririm. Bulantı kusma için ilaç kullanmak gerekiyor, tamamen kesmiyor tabi ama en azından denemeye değer
ruveyda123 Benimde il 4 ayım maalesef bulantı kusma ve kokuya hassasiyet ile geçmişti bu dönemde kilo vermiştim ama çok şükür geçti şimdi kendime geldim biraz sabretmek gerekiyor
Nazd1 ruveyda123 ben düne kadar dünyaları yiyebilen insandım dün gece bişey oldu mide bulantısı iştah kesilmesi bianda geldi 🤦🏼♀️
ruveyda123 Bakar_ilknur çoğu zaman yediğim gibi çıkarıyordum beslendiğim söylenemez evde yemek yapamıyordum az da olsa kayınvalidem de yiyebiliyordum hep içimde korku oluyordu ya bebeğim beslenemez zayıf kalırsa diye ama aksine kilosu çok iyi çıkıyodu bu konuda kafanızda soru işareti olmasın zaten onlar ilk 3 ay bizim depomuzdan besleniyorlar ☺️
ruveyda123 Nazd1 zaten birden bire başlıyor bulantı bende bir gün öncesine kadar gayet iyiydim ertesi gün kalkar kalkmaz midem bulanıyordu benimde 8 haftalıkken başlamıştı bulantım