goncacem Merhaba kızlar 32+5 haftalığız iki gündür nabzım 110lara yükseliyo sonra düşüyo. Bu durumu yaşayan var mı normal mi doktorum uzakta olduğu için hemen telaşlanıp gitmek istemedim. İlk gebeliğim yardımcı olursanız sevinirim 🥺🙏
Mothertea goncacem bu hamileliğimde inan ki beni zorlayan tek şey buydu çarpıntı nabız yüksekliği kahvaltı sonrası yemek sonrası terleme nabız yükselmesi hele bir de aç kalayım yiyeyim birden bir kötü oluyorum şikayetim hiç bitmedi haftaya kavuşuyorum oğlumla umarım hepsi biter bunların 🥴
ruveyda123 goncacem merhabalar benimde nabzım yüksek çıkıyordu doktorum hamilelikte 120ler bile normal dedi
Minigiim-vebenn52 Benimde 125 lere cıkıyo normalmiş bebek olduğundan vücut ekstra kan pompalıyomus dinlenince geçmezse sıkıntıymış Bende genelde kahvaltıdan sonra filan oluyor bazen
goncacem Minigiim-vebenn52 evet bugün benim de kahvaltıdan sonra oldu birkaç dk sonra geçiyo anlamadım ya eğer doktorunuza sorarsanız bana da haber verir misiniz ☺️
Beyzahmsr goncacem Ben 16 haftalık gebeyim aynısını yaşadım hatta 144 leri gördüm doktorum kardiyolojiye git dedi gittim doktor hamilelik döneminde böyle nabızların normal olduğunu ve hamilelik boyunca yaşayabileceğimi söyledi. Yani normalmiş ama yine de doktorunuza söylemek isterseniz siz bilirsiniz ❤️
goncacem Mothertea ayy ne güzel sağlıkla sıhhatle kolayca kucağınıza alın inşallah benim yolum biraz daha uzun gibi 🙈 Allah hepimizin yardımcısı olsun
goncacem Beyzahmsr çok teşekkür ederim içime su serptiniz 🥰 rabbim hepimizin yardımcısı olsun gerçekten anne olmak çok güzel ama bi o kadar da zor 🙈🫢
Mothertea goncacem amin canım sende sağlıkla al kucağına inşallah o an nabzın yükseldiğinde karanlığa git sakinleş derin nefes al panik yaparsan çok kötü ediyo insanı