Alieymen31 Kizlar ben yeni doğum yaptım bir hafta oldu dün bebeğimin göbek kordonu düştü ama göbek deliği dışarda nirmal mi düzelir mi öyle olup sonradan düzelen var mı aranizda
NovaVina_ Alieymen31 kucukken annelerimiz bizlerin gobegini sarmis mesela. Gobegimize gazli bez koyarak oyle oyle icine girmis. Mesela ruslarin gobek delikleri cok cirkin sebebi ise, dikkat edilmemesi. Bir arastirin isterseniz
sseymaaa34 Alieymen31 benim eşimin bebekken öyle olmuş 1₺ ile içeri koymuşlar köyde 🤷🏻♀️ Ne kadar içeri konuşsa konulsun normal göbek deliği gibi değilde bir et parçası gözüküyor yine
Alieymen31 sseymaaa34 ablamla konustumda o da yeğenime öyle yapmış 1₺ ile bir ay yaptım geçti dedi ama geçer inşallah ya
sseymaaa34 Alieymen31 geçiyormuş eşimden biliyorum bende kayınvalidem anlattı. parmakla itince geri çıkıyormuş para ile ittirmek lazım