Senneanlarsinya 2 kere nstye girdim ac tok , nst n cok kötü bebek hareket etmiyo serum verelim böyle devam ederse yatış vercem cıkaramam böyle dedi beveğe mi bişi olyo niye hareket etmiyor
Ziynetdefne16 Senneanlarsinya kalp atışı varmi varsa uyuyordur ki kalp atışı olmasa bilirlerdi nst de
tugcesakzci Senneanlarsinya nst de hareket içinn kesinlikle tok ve bebeğiniz ne yediğinizde hareket ediyorsa o şekilde girmeniz lazımdı. Hareket etmediği için tedbiren yatırıp bebeği takip edecekler birşey mi oluyor diye. Bebeğinize bir şey olup olmadığını neden hareket etmediğini biz bilemeyiz maalesef. Yanınızda doktorlar yok mu söyleyin ultrasonda baksınlar hem nst kalp atışı algılar yok mu kalp atışı