asya- Emlyemly bende öyleyim 21 hafta bitmek üzere ilk 3 ay kilo verdim 1,5-2 kilo kadar hamile kaldığımda 63 kiloydum şuan 21 bitmek üzere 64 kiloyum
MelteM2cck ipeklinaismom maşallah çok güzel. Ben birsey merak ediyorum hiç kilo almadım diyorsunuz ya, bebeğin kilosu suyu eşi o kadar kan artışı oluyo vücutta bunlar nereye gidiyor çok merak ediyorum
melike12345 Meryemcakmak01 37+2 deyiz. 55 ile hamile kaldım 68 kiloyum , 13 kilo aldım. Kaçla doğuma gireceğim bakalım ☺️
svncgldgn Meryemcakmak01 16. Haftadayız hatta 18 e de girmek üzereyiz ama 7 kilo aldık maşallah ilk zamanlar ne bulursam yedim şimdi doktorum kızıyor 66 ile hamile kalmıştım 73 oldum bu yüzden ekmek, şeker ve tatlıyı kestik tatlı canım istetimce hurma ya da bir elma, meyve yiyorum 😂
Gizmooo 30+3 haftalığız bizde 64 ile hamile kaldım şuan 77 kiloyum toplamda 13 kilo almışım kaçla doğuma gidicem çok merak ediyorum 😅😅😅
Kup14 25 + 5 Ben de 77 ile başladım şuan 85 kiloyum. İlk başlarda kilo vermiştim hatta. Herkes son aylarda alınır diyordu inanmamıştım ama gerçekten alınıyormuş ben 20. Haftadan sonra biranda aldım bu kiloyu . Ama hanımlar bence buna çok takılmayın canınız ne istiyorsa tadını çıkarın birdaha böyle denk gelmeyecek bir fırsat 😅 tabi sürekli zararlı şeyler yemeyin ama canınızın istediği şeyden de kendinizi geri tutmayın çünkü zaten hassas zor bir süreç hamilelik önemli olan keyifli geçirmek 🥰
isum Kup14 bende sizin gibiyim aynı, hamilelik başında 2 kilo verdim, sonra ağır grip oldum 2 kilo daha verdim bende 77 ile hamile kalmıştım, şu an 80,5 kiloyum
liyaveannesi Yaa ben 22. Haftaya giriyorum 9 kilo aldım. Doktorum yavaş git dedi offf iştahım da çok açık
ayisit 25+3 teyim 52 kilo ile hamile kaldım şu an 65 kiloyum 🙄 doktorum hiç kilomla ilgili bir şey demiyor, zayıfsın daha al kilo bir şey olmaz verirsin diyor 😂 çok aldım bence