cutecik kızlar hangi marka kullanıyosunuz hangisinden memnunszn e bebekte philips bulamadım mycey var öteki markayı unuttum hangisini almamı önerirsinz
Busraakay_26 cutecik her ikiside vardı ikisini de kullandım ama en çok gümüş kapaktan memnun kaldım yaralarımı hızla iyileştirdi
Polenmom cutecik her ikisini de aldım memnuniyet oranları bayağı yüksek, gümüş kapak silvernurse, kalkan da avent tercih ettim ✨
Sadiye4774 cutecik Ben gümüş kapak kullandım. 37. haftadan sonra her gün 3 saat kullandım. Doğumdan sonra da emzimedigim zamanlar kullanıyordum hiç yara olmadı sadece çok acı duyuyordum o da 10 günün sonunda son buldu
cutecik Busraakay_26 yaa o zaman direk gümüş kapak mı alsam ikiside bir nevi aynı gibi sanki dimi göğüs kalkanı daha büyük sadece
Busraakay_26 cutecik evet göğüs kalkanı emzirmediğin zaman sütün damlıyor onları topluyor ama yara iyileştirme olasılığı yok Ben gümüş kapak kullanıp onunda üstüne göğüs pedi takıyordum kıyafetlerim süt de olmuyordu 😌
cutecik Polenmom bende avent tercih etmek istiyorum mağazada bulamadım netten baktm yani merak ediyorum ikiside gerekli olur mu yoksa tekini alsam olur mu ikinci gebeliğim aslında ilkinde çok sorun yaşadım şimdi onu yaşamak istemiyorum😩
Polenmom cutecik benim ilk tecrübem de yok açıkçası ama bence her ikisininde işlevi farklı gibi çünkü kalkana süt birikiyor falan diyorlar, gümüş kapak ise ağrı acı vs. yapmıyor diyorlar ben bu yüzden her ikisi de dedim 🫣