Kızlar benim gözlerim bozuk. Astigmat ve miyop var. Numaralı lens kullanıyorum yıllardır. Gözlüklerimi çok nadir kullanırım, sevmem gözlük takmayı. Ama lens ya da gözlük olmadan burnumun ucunu da göremem asla, öyle ileri numaraları 😅
Lensleri doğum sırasında takmamın bir sakıncası olur mu sizce? Genel anestezili ameliyatta taktırmıyolardı