1_annee 13 haftalık hamileyim daha öncesinde ara ara kasık ağrılarım olurdu şuan yok ve olmaması tedirgin etti bebekte bir sıkıntı yoktur değil mi ?
Gaye1402_ 1_annee ben belirtisiz hamilelik geçiriyorum kasık ağrım vardı sadece kesilince korktum hemen hastaneye gittim ama çok şükür hala bi sıkıntı yok çok normalmiş belirtisiz geçmesi kasık ağrısı olmaması da
Babybal123 Benimde 7. Haftada bıçak gibi birden kesildi bence tedirgin olmanı gerektirecek bir durum değil