@Evin3363 bende 1 kere boş gebelik geçirdim genetik bölüme gidip eşinle beraber kendinize baktırın eğer birşey çıkmasa doğal yolla hamile kalabilirsin bizde birşey çıkmadı tüp bebeğe gerek duyulmadı Şuan 10+5 hamileyim üzülme hiç hamile kalıyorsun o ay ya yumurta tek sperm bozuk olunca gebelik gelişmiyor gelişse bile Allah korusun hasta bir çocuk çıkıyor doktorum öyle demişti. Oyuzden biraz zaman genetik de yaptır birşey çıkmazsa 6 ay bekle ozaman Herşey gönlünce olur zamanı vakti var herşeyin Herşey inşallah gönlünüze göre olur canım hayırlı zamanda hayırlı bir evlat kucağınıza rabbim versin inşallah 🙏