Mlk2304_ bebek bezini ve ıslak mendili sleepy kullanıyoruz. 1 numara 200 küsür gitmişti bizde. Pişik kremi olarak bepanthol kullanıyoruz doktorumuz önermişti, bizde beğendik. Gerçi şükür ona da çok ihtiyacımız olmadı. Ama bezi önce az adet olarak al, dene. Her bebeğe her bez uymuyor. Bazılarına iyi geliyor, bazılarına kötü geliyor