Kızlar selamz 32+0 da 1846 olan bebiişim 34+0 da 2754 gram cıktı.Boyu 48 cm 🧿 Doktorum 36+0 gozukuyor ıkı hafta onde dedı. Ikı haftada 1 kıloya yakın almıs. Sekerden suphelendı ama oda sukur cıkmadı. Cok meyve yedım o yaradı sanırım. Benım sorum su. Bız 4 ocaga son adet tarıhıne gore 38+3 e sezeryan tarıhı almıstık gelısımı boyle onden gıderse daha mı erken sezeryan gerekır ya da erken normal dogum falan baslar. Gelısımını tamamlayınca mı kakasını yapıp yutmaya baslar allah korusun. 25 aralıkta tekrar çağırdı ozaman falan sezeryana alır mı ki 🥺