Dün gece devlet hastanesine gittim tahlilleri yaptım 12 haftadan küçük olduğu için müdahale edilmiyormuş doktorda yok dediler usg ye bakmadılar tahlilleri yapıp çıktım nöbetçi doktora
Çok uzaktada olsa uyuyamazdım nöbetçi doktora gittim ve normalde benim geç döllenmem vardı ztn alttan muayene etti karından göremedi 8+0 olmam gerekiyor ama değil daha küçük bebek oluştuktan sonra belli olur dediler
Alttan bakınca kese var bebek yok dedi 20-21 mm kesem var ama oluşmamış bebek 25mm kadar oluşmasını bekliyoruz dedi oluşmazsa boş gebeliktir dedi
Progestan vermedi eğer düşük yapacaksan tutmasın diye vermiyorum dedi
Eve geldik uyudum sabah doktorum dönüş yaptı kanamama baktım artmış geceden bu yana pembe minik damla damla kan olmuş kahverengi
Karnım sırtım anormal ağrıyor Midem bulanıyor
Hiç olumlu düşünecek yerim kalmadı gibi yerleşme diyorlar ama ilk gebeliğimde böyle bişey olmadı hiç yaşamadım yerleşmeye benzemiyor çünkü kan devam ediyor şimdi hazırlanıp doktora gidicem bana dua edin lütfen
Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😭💕