Geçen hafta benim de kanamam oldu aynı şekilde. bebekte ve rahimde bir sorun yok çok şükür Progestan fitil ve iğne kullanıyorum sürekli yatıyorum bu sabah kontrole gittik geçmiş görünüyor ilaçlara devam edeceğim. Zor biliyorum ama stres yapmayın yatın dinlenin bol su için hiç zorlamayın kendinizi kiminin böyle geçiyormuş hamileliği sağlıkla kucağımıza alacağız inşallah 💕