Selam kızlar 27 Temmuz da erken Doğumla kızımı kucağıma almıştım çok şükür 10 günlük küvezde başka sorunu olmadı ve tekrar hamile olduğumu öğrendim sanırım daha 4 5 haftalık benim sorum şu sezeryan oldum bu kadar kısa süre de gebelik yaşayan oldumu planlı bi gebelik olmadı ama mutlu da oldum ne yalan söyleyim