Kızlar şimdi çıktım doktordan önce bi aletle rahim ağzına bakalim temizmi dedi baktı temiz dedi sonra alttan ultrason aletyle alttan bakti kanaman başlamış iyi dedi yunurtlaiklra baktı gayet güzel.iyi calsyr dedi 2 tarfta iyi dedi kistte gözükmüyor dedi tsh dan dolayı gecikmiş büyük ihtimalle dedi hormon testi istemdydi bende yaptrsakmi dedim oda istersen yapalim dedi prolaktin flan ckincda olablr stres yaptysan stres yapa dedi ama illa bakalim demedi hrmna tabi özel bide 2 bin tl sadece hormon testi bende bu ayda bekleylm bi kaç ay devam ederse böyle yaptrrm dedim oda 3 4 ay deneyin bebeği olmazsa ilaçla tadavi bakariz dedi
bir tane vitamin icerikli bir folik asit yazdı sadece adı gebyfoll diye