Merhaba şu an 11+6, devlete gidiyordum ama son yaşadığım doktor talihsizliğinden sonra özele gitmeye karar verdim. En son 3 hafta önce doktora gittim. Cinsiyet tahmini de yapılabilir belki diye haftaya özele gideceğim. İkili tarama için geç kalmış olmam değil mi? Birde herkes yaptırdı mı acaba bunu? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 😊