seweyt Kızlar betanin haftayla alakası yokmuş var mı öyle bisi bi doktor var onu izliyorum YouTube da o söylüyor Benim adetimin 5. Günü beta 11111.9 7 günü ise 15 bin çıktı ya bunun hafta ile alakası yokmuş
momofmychildren seweyt evet haftayla alakası yok sadece kese görünürken bakılıyor son adet tarihine göre hesaplıyorsunuz
yasos Evet hafta ile alakası yok denmişti banada. Ben 1024 ile öğrendim ertesi gün doktora gittim yaklaşık 4 hafta dedi. Arkadaşım 2000 küsür ile öğrendi onunki de yine 4-5 arası idi