Tugbasuu Kızlar 24+1 deyim dün gece uyuyamadım sürekli mide asidim boğazımı yaktı perişan oldum. Doktoruma söylesem bununla ilgili ilaç gibi bir şey veriyorlar mı bununla yaşayamam gece gece mide asidi çıkardım 🥹 bilgisi olan aydınlatsın lütfen
Tugbasuu Ysmntnhn çok sabırsızlanıyorum hemen tanışmak istiyorum minik adamla 👶🤰🌸 bakma mızmızlandığıma 😅 ilacı yazdırdım doktoruma şurup yazdı bu arada destekleriniz için minnettarım 🌸
Ysmntnhn Tugbasuu ohiyi gelir insallah daha da önune gecemezsen haftanin bazi gunlerine mide koruyucu yazdirirsin guvenle kullanabilirsin onu da tabi doktor tavsiyesi ile o zaman yanman olmadan onlemis olursun