MorKelebek54 Ysmntnhn yani dogan bence cok fazla alma cunku cok cabuk buyuyolar 0 3 ay alicam bende genelde ama yenidogan da alicam ama cok fazla degil ben cogunlukla tulum alicam yenidodan alirken onlar daha rahat oluyo bi 7 8 tane alsam yeter zaten hizli buyuyolar bi sure sonra 0 3 ay giydirirm
Ysmntnhn MorKelebek54 dogsun da hep alinacak bi seyi olacak ama insan simdi alirken bile heycan duyuyor
Melike_4949 Ysmntnhn pijama takımı, göğüs pedi,depend, göğüs kalkanı, emzirme sütyeni, emzirme atleti gibi şeyler alabilirsiniz
MorKelebek54 Ysmntnhn ayyhh ebet ilk hamileleogi ogrendigimden beri e ebebekde yeni dogan tskimi bekliyodum stoklarda yoktu mom dad yaziyo hatta neyse 1 ay once geldi ama benim kartimda oara yoktu nesye sabah esimden alir oyle sipariş veririm dedim kiz sabah bi kalktim bitmis en son gece gun bi bakayim dedim stoklarda varsi hemen sipariş ettim sabah da geldi dayanamadim agladim valla cok tarli minik minik seylere insan nasil dayansin ya